Macbook Pro start niet op. Wat kan ik doen?

Als ik me laptop opstart krijg ik een laadbak. En als die vol is gaat me MacBook uit. Wat kan ik doem

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bestaan er corrupte sectoren op je hardeschijf waardoor de Macbook niet meer boot in osx.

OM de probleem te verhelpen dien je via het recovery menu je Macbook te herstellen. Gezien het probleem meerdere oorzaken kan hebben adviseer ik je de hardeschijf ergs te herstellen. Zo scant het programma op corrupte sectoren en herstelt deze indien mogelijk.

Om in de recovery menu te komen hou je de CMD controlknop en de R van je toetsenbord ingedrukt tijdens het opstarten. Succe