mijn geluid hapert de hele tijd wat doe ik hieraan?

Ik heb sinds een maand een nieuwe laptop maar het geluid hapert om de paar minuten. Ik snap niet hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je zou eens naar de website van de fabrikant kunnen gaan, wellicht is er een nieuwere driver beschikbaar, meestal werkt dat. Als je WIndows gebruikt zal je niet de eerste zijn die door "Windows Update" nou juist net niet zo geupdate wilt worden omdat Microsoft ( spreek uit ervaring met meerdere laptops en geluidskaartdrivers ) kennelijk niet de juiste update heeft gevonden. Dit is vrij simpel op te lossen door je modeltype op de website van je fabrikant in te typen, deze er weer overheen te installeren en dan werkt het in 90% van de gevallen gewoon weer goed. Succes!