Is er een soort set waar alle onderdelen in zitten om een coputer te bouwen?

Ik wil een pc bouwen maar heb geen zin om alle onderdelen apart te kopen. Is er een soort pakket waar alle onderdelen in zitten of meerdere onderdelen inzitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je kan een complete PC samenstellen op Alternate, en dan niet laten assembleren (scheelt je €55,-) dan krijg je het in een bouwpakket thuis. En kan je het zelf in elkaar zetten.' De PC builder is zo gemaakt, dat als je bijvoorbeeld een bepaald moederbord kiest, dat een component dat er niet inpast ook niet meer zichtbaar is, dus je zit altijd veilig. http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html?tk=6177&lk=10002
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt echt waar dit is veel simpeler

Het beste antwoord

Tot op zekere hoogte. Je kunt een z.g. 'barebone' kopen. Dat is een PC waar je zelf nog de processor, geheugen en schijf moet aanschaffen en monteren. Complete bouwsets zijn niet in de handel. Zie de link:
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een barebone is geen normale computer.
Er zit meestal wel een processor. (niet altijd)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Pak de best buy guide van tweakers.
Kijk bij welke winkel alle onderdelen te koop zijn. (bijvoorbeeld Azerty of Afuture)
Bestel alles bij dezelfde en het wordt in één pakket geleverd.