Is er een manier om de klik van mijn muis niet zo hard te laten zijn, ik klik veel en is lastig van mensen om mij heen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
10.1K

Antwoorden (10)

Deze klik is per muis verschillend. Koop als het zo vervelend is; een nieuwe muis waar de Decibel bijna niet of nauwelijks te horen is.

Kortom deze klik kan niet veranderd worden van de musi die je nu gebruikt, sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere muis kopen denk ik of wat achtergrond muziek opzetten...
13 jaar geleden
oordoppen voor je omgeving.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ghe ghe...
Als je op een laptop werkt kan je ook het 'vingermatje' aantikken waarmee je ook kan klikken, ipv het knopje eronder.
Sommige muizen hebben een langwerpig 'klikgedeelte' en helemaal bovenaan daarvan (dus bij de langste arm, als je natuurkunde hebt of hebt gehad) klinkt de klik soms ook wat minder hard.
En anders zit er niks anders op dan een nieuwe muis (en vooraf testen in de winkel;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet. ik zou zeker een muis van een Apple mac proberen. die hebben geen losse delen. daar heb je gewoon een stuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan. Er zijn muizen in de handel die geen klik hebben. Zie de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een app voor de iPhone waar bij je je iPhone als muis kan gebruiken voor je computer alleen de app kost geld nu maar het is wel een aanrader :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je vinger op de muis houden en hem alleen naar beneden drukken. Dus niet echt tikken vanaf een hoogte.
Sommige mensen tikken echt op hun muis, net zoals je op een trackpad van een laptop tikt. Weet niet of jij dat ook hebt, zo niet, dan is dit antwoord nutteloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi yorick97,

klikgeluid van muis, is dat het geluid van de muis zelf of is het een geluid dat de computer laat horen als er wordt geklikt?

in het eerste geval, een andere muis...
in het tweede geval, vollumeknopje lager.

mijn muis en ook alle andere muizen van mijn andere computers, maken geen geluid. ik heb overigens nog nooit een muis horen klikken...
je heb iets bijzonders. (of ik ben doof aan het worden)

groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, er is sinds geruime tijd een techniek die gebruik maakt van antie-geluid.
Dit houd in dat er d.m.v. speciaal opgestelde microfoons naar een bepaald geluid wordt geluisterd en een microprocessor berekend wanneer het geluid bij het "doel" is, vervolgens maakt deze microprocessor een antie-geluid op een speaker dicht bij het "doel", waarvan de fase precies tegengesteld is aan het originele geluid en daardoor is het resultaat nul.
Wel dient vermeld te worden dat voor elk "doel", dat dus geen geluid wil horen, een apart geluid gemaakt moet worden. Bij een persoon die op een andere plaats zit zal het antie-geluid niet meer in tegenfase zijn, en dus is het resultaat niet nul.
Helaas is de apparatuur voor antigeluid tot nog toe niet goedkoop, maar verwacht mag worden dat dit in de nabije toekomst zal veranderen. Hedendaagse toepassingen zijn te vinden in bijv. helicopters, zodat de piloot geen of minder last heeft van het harde geluid van de motor en propellerbladen.
Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie.
suc6, Ben