wat moet ik doen met de foutcode in MP Navigator EX?

ik krijg iedere keer als ik "MP Navigator EX" open, een foutmelding dat
ik geen scanner driver heb. hoe kan ik dat oplossen?

Printer: Canon Pixma MP220

Letterlijke foutmelding:

The scanner driver supported by this software is not installed.
Install it and then retry.

Wat moet ik doen.

als ik alsnog die scanner driver moet installeren dan graag een link
naar een download pagina.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Controleer of de USB kabel in de printer zit en in de pc/laptop.
Wanneer je gebruikt maakt van draadloos controleer of de printer is verbonden met het draadloos netwerk.

Als dat goed zit kun je het beste de printer software opnieuw installeren. (wel eerst de huidige software deinstalleren)