Kan ik met deze pc Minecraft op Max settings spelen en opnemen?

Beste mensen, ik ben al een tijdje op zoek naar een goede pc voor Minecraft. Ik wil graag Minecraft spelen in Max settings en opnemen tegelijkertijd. En dan bedoel ik ook echt Max settings.
Het gaat om deze computer:

Cooler Master K-380 Adva...
600 Watt Cooler Master v...
Intel Core i5 4430 3.00 ...
MSI B85M-E33
7.1 Geluidskaart
12GB DDR3 Werkgeheugen
500 GB SataIII Hardeschi...
DVD Brander
AMD Radeon HD7790 1GB
1Gbit netwerkkaart

Deze pc is €729,-, moet ik nog hoger gaan of is dit ding goed... ik heb hem zelf samengesteld op de site gamepc.nl, nou ja 1 ding veranderd omdat ik meer werkgeheugen wilde hebben....

Mijn budget is 700-900€

Monitor en dergelijke niet inbegrepen hoor :-)

Als iets zeg maar 'te zwak' is hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die 12 gig aan ram is echt overbodig, 8 gig aan ram is meer dan genoeg (minecraft trekt 1-2gig). Ook weet ik niet op welke fps je het spel wilt spelen? Ik heb hogere specs dan jij en ik draai op 300-400 fps. Met recording aan :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jaa dit is zeker een goede pc voor minecraft.
Wanneer je alleen minecraft wil spelen op high heb je aan een i3 processor al genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Draait het inderdaad makkelijk. Kan ook met veel minder zelfs. Ik neem aan dat je meer speelt dan alleen Minecraft? Anders is het zonde om zoveel uit te geven....