mijn laptop start niet door. krijg steeds de melding bootmgr ontbreekt?

heb een tweedehands laptop gekocht.
harde schijf was opgedeeld in 2 delen een C: schijf en een E: schijf.
op de C: schijf was nog ruim 350Gb ruimte maar op de E: schijf maar 40mb.
nu het probleem alles werd op de E: schijf geschreven.
terwijl deze al vol stond.
Heb toen de C: schijf op actief gezet.
nu wil de computer niet meer doorstarten.
krijg nu steeds de melding dat bootmgr ontbreekt.
druk Crtl+Alt+Delete om opnieuw te starten.
krijg dan weer dezelfde melding.
Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

U moet weer terug naar de begin instellingen, waarschijnlijk stond C niet als systeemschijf ingesteld of C is niet de opstartpartitie.
Hoe dan ook u dient de vorige schijf weer actief te maken.