Hoe kom ik aan meer usbpoorten bij m'n computer?

Ik heb slechts 2 usbpoorten aan de achterzijde van mijn computer, maar ik heb er minstens 4 nodig - is hiervoor een oplossing te bedenken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Met een usb hub.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan (tegenwoordig voor een paar centen) een PCI insteekkaart kopen waarmee je 4 USB erbij krijgt.
Even uitzoeken welke uitbreidingsslots je nog beschikbaar hebt.
10 jaar geleden
Utrecht
10 jaar geleden
Aan de achterkant van je PC zitten alle aansluitingen en de ventilator. Als het goed is zit meer aan de onderkant een paar metalen schuifjes die je met een schroefje kan losdraaien. Hierin kan je een uitbreidingsslot plaatsten (moet van binnenuit: PC kast open maken).
Als je er geen verstand van hebt, kan je beter een handige vriend vragen het voor je te doen: is in 10min gepiept.
Als je de pc openmaakt zitten er soms op het moederbord nog wel eens ongebruikte USB poorten waardoor je er makkelijk met een uibreidingsplaatje 2 sloten (of meer) bij kunt zetten.