zijn er buitencamera's zonder een instalatie cd rom?

ik heb een mac dus cd rom gaat niet, zijn er camera's voor buiten zonder instaltie cd rom en waar kan ik die krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk als je op zoek gaat naar een camera naar de meegeleverde instructies en zoek naar iets als 'compatibel met mac' of leen een (al dan niet virtuele) windows installatie om de camera te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je een IP camera? De camera's van Foscam hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding, en een ingebouwde webbrowser. Daarvoor hoef je dus niets te installeren op je computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal kan je ook de installatie software downloaden van het website van het fabrikant

Antwoorden (1)

Vorige maand stond in PCM de "D-Link Cloud Camera 5000". En ik citeer: "De meegeleverde wizard werkt op zowel Windows als OS X snel en efficiënt."

Dus , ja, er zijn camera's geschikt voor je mac.

Of ie daadwerkelijk als buitencamera gebruikt kan worden staat er niet uitdrukkelijk bij vermeld. Maar als dat niet zo moest zijn kan er altijd wel een mouw aan gepast worden.