Neen, althans niet merkbaar. Alleen als je gaat gamen met twee monitoren zal het zwaarder zijn voor je PC. Of als je door meer schermen meer gaat multitasken (maar dat kan ook met een scherm).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Korte toelichting: Een tweede beeldscherm aansluiten wordt geregeld door de grafische processor, de gpu, en niet de centrale processor, de cpu.
De 'normale' snelheid wordt geregeld door je cpu en zoals eerder gezegd merk je daar dus in principe niet veel van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ten eerste heb je niet altijd een losse GPU. Geïntegreerde GPU's (onboard) belasten de CPU. Verder is het merendeel van de desktopweergave in Windows nog altijd niet hardwarematig versneld.