Waarom herkent mijn nieuwe laptop mijn wifi niet meer?

Mijn eerste laptop (Macbook) heeft prima wifi, maar mijn nieuwe laptop ziet het wifi netwerk wel, maar na een dag pakt hij het netwerk niet meer. Ook mijn nieuwe Nokia Lumia heeft dit probleem heel af en toe terwijl ik dicht bij de router zit.

Hoe zou ik toch wifi op mijn nieuwe laptop kunnen krijgen?

*Op het werk zegt het helemaal geen netwerk te kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je zou hem misschien kunnen updaten??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op windows 8 werkt zal je geduld moeten hebben. Ik heb met mijn laptop heel veel moeten pielen om het wifi aan de praat te krijgen. Daarnaast kan je pc ook nog vriezen als hij met wifi verbonden is. Dit zal echter gefixed worden in oktober wanneer windows 8.1 uitkomt. Succes