Mijn Epson Stylus SX445 W weigert ineens ,,vreemde cartridge ,, hoe los ik dit op ?? Vorige keer luke dit wel.

Bij Go4Inkt de catridges besteld van het merk Print Lab. De 1ste keer geen problemen,printer deed het gewoon,nu weer nieuwe cartridges besteld,en Printer geeft steeds melding dat cartridge niet goed zit,of dat ik nieuwe cartridge moet kopen. Ik kom gewoon niet verder hiermee. Nog 1 vraagje,er zitten printplaatjes bij elke kleur in het doosje. Wat moet ik hiermee ...? De vorige keer heb ik die niet gezien,en heb ook niets in de cartridge geplaatst,en printer werkte gewoon. Help s.v.p. als iemand weet wat te doen !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Vermoedelijk zijn de cartridges beveiligd en zal je de printplaatjes op de cartridge moeten plaatsen en zal de printer weer werken. Ik heb het een keer gedaan en daarna bij 123inkt vervangende cartridge besteld en deze doen het zonder problemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je vraag is op internet eerder gesteld kijk maar eens hier.