Booten (Windows 7) van 'cloned' harde schijf (1TB Western Digital) mislukt. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb Windows 7 van een 500GB Seagate SATA-300 harde schijf gecloned naar een 1TB WD SATA-600 harde schijf d.m.v. EasyUs Backup, maar tijdens het booten geeft de computer aan windows content te missen ofzo. Ik heb het al vele malen geprobeerd te doen, ook via YouTube video's, maar hij blijft het niet doen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik ook al voor gehad je moet je computer formateur maar zorg wel eerst dar je bestanden die je niet kwijt wilt bij tijdbom een USB of zo. Want formatteren betekent dat je alles wist en met de oude instellingen van het fabriek terug is dus al je downloads zijn dan kwijt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Quint9999. Formateren is alles van de gekozen harde schijf wissen. Niet terug gaan naar de fabrieksinstellingen..

Het beste antwoord

Waarschijnlijk mis je een of meerdere essentiële bestanden die Windows nodig heeft om te kunnen opstarten.
Indien je een Windows 7 DVD hebt, kan je d.m.v. deze DVD op te starten een opstartherstel uitvoeren (Recovery mode).
Deze herstel optie zal voor zo ver mogelijk je de benodigde opstart bestanden vanaf DVD kopiëren naar je nieuwe harde schijf.