Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom strat mijn latop soms niet goed op?

Ik heb een laptop met Windows 7, als die opstart word hij soms direct blauw met witte letters geen idee wat er staat. Daarna staat er opstarten met systeemherstel (aanbevolen) en windows normaal opstraten. Als ik normaal opstraten doe gaan hij verder opstarten maar op het laas word hij zwart en doe hij niets meer dan moet ik de accu er uit halen (ook de lader) aan/uit knop inhouden wertkt ook niet. Dan weer opnieuw opstarten dan pas doet hij het. Soms start hij wel gewoon goed op soms niet.

Weet iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 1 minuut:
De vraag klopt niet het start niet strat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
587
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En het is laptop ipv latop.... NB Heb je soms in virus in de bootsector ? Gebruik virusscanner om dat te checken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt last van de Blue Screen Of Death. Waarschijnlijk is er iets defect aan de hardware. Wat precies is zonder informatie moeilijk te zeggen. Ik stel voor om deze eens binnen te doen in de computerwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kan gebeuren door verkeerd afsluiten. Bijvoorbeeld door de uitknop ingedrukt te houden ipv op afsluiten drukken. Of de computer uit laten vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding