Welke laptop is beter voor games de msi gx 70 of de acer Aspire V3-772G-747a161.12TBDWakk? De acer heeft een betere cpu maar msi een beter e gpu.

Toegevoegd na 3 uur:
Msi gx70:
CPU-type AMD A10-5750M
Snelheid 2,5GHz
Maximale turbo frequentie 3,5GHz
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Videochip Radeon HD8970M
Geheugengrootte 8GB
Maximum intern geheugen 32GB
Opslagcapaciteit 750GB geen ssd
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n

Acer:
CPU-type Intel Core i7 4702MQ
Snelheid 2,2GHz
Maximale turbo frequentie 3,2GHz
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Videochip GeForce GTX 760M
Geheugengrootte 16GB
Maximum intern geheugen 16GB
Hardeschijftype Solid State Disk
Opslagcapaciteit 120GB
Hardeschijftype tweede schijf 5400rpm
Opslagcap. tweede schijf 1TB
Verbinding (wlan) 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je eens de volledige specs kopiëren van beide notebooks?

Het beste antwoord

Zoals je in je vraag al opmerkt, heeft de MSI een betere GPU, en die is het belangrijkste in games. In de meeste games zal de MSI dus beter presteren. Sommige games zijn echter wel processor-hongerig, en daar zou het kunnen dat de Acer beter presteert.

Maar zeker met het oog op de toekomst, waar processor-hongerige taken in games minder en minder worden, en je natuurlijk bij de zwaardere games van de komende tijd meer zal profiteren van een sterke GPU, is voor een game-machine een snellere videokaart altijd de beste optie.

Verder is MSI ook gewoon een beter merk dan Acer, en heeft de MSI twee jaar garantie, en de Acer maar één jaar. De MSI is als gamemachine dus de betere keus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou de acer kiezen, puur om de betrouwbaar heid van intel en van nvidea de 760 is niks mis mee. supper gpu heeft me kennis ook speelt bf3 omundig goed.
en de ssd doet het helemaal goed