Hoe videokaart geschikt voor leauge of legends maken?

Ik heb een VIA Chrome9 HC IGP WDDM videokaart en zou graag league of legends willen spelen. Als ik bij het systemrequrments lab kijk zegt hij dat mijn videokaart niet goed is. Er staat DirectX 9.0 capable video card support Shader 2.0 terwijl er bij shader gewoon een vinkje staat (zie afbeelding).
Valt dit op te lossen zodat ik wel league of legends kan spelen.
Als ik het spel nu speel reageert mijn computer zo traag dat spelen niet mogelijk is.
Ik heb trouwens een computer met vista.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je videokaart is niet degene die aangeduid staat, ga naar start>zoek apparaatbeheer>beeldschermadapters kijk welke videokaart je hebt.
overigens is die test via inter compleet nutteloos aangezien het de specificaties van de maker van het spel checkt wat meestal afwijkt van de werkelijke benodigdheden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar staat ook de VIA chrome 9.
Dus dat is gewoon mijn videokaart van een "onbekend" merk,zat standaard in deze pc.