Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op ongeveer 1 meter van mijn hoofdeind heb ik een modem / router + WIFI van UPC staan. Volgens mij kan dit kwaad, maar is dat ook zo?

Straling is schadelijk, maar binnen hoeveel meter niet meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is moeilijk te zeggen. Hoeveel straling welke frequentie etc..
En wat vandaag slecht is is over 30 jaar opeens gezond.
Stralingen worden nu al gebruikt om te genezen.
Er zijn al berichten dat een lage dosis straling goed voor je is en juist kanker tegenwerkt.
Natuurlijk is een hoge dosis niet goed vandaar dat mensen die in gebieden met hoge straling werken met een "staafje" rondlopen die aangeeft wanneer ze hun maximum hoeveelheid straling hebben gehad.
En wat is dan slechter een paar uur voor de TV of eten uit de magnetron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie voorgaande vraag over WIFI: http://www.goeievraag.nl/vraag/wifi-straling-gevaarlijk.51509
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dect telefoon schijnt (helaas) zo erg te stralen dat het zelfs tot de buren te meten zou zijn. Ik neem me elke keer voor het eens te laten opmeten, misschien is dat hier een optie? schijnt voor iets meer dan 100 euro te kunnen. 1 meter van het hoofdeinde is wel heel dichtbij nl, of zet je hem 's nachts uit?
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding