Kan je met een laptop films branden?

Het gaat hierbij om de laptop Satellite C850- 1KW.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Haast alle DVD-lezers die tegenwoordig in laptops zitten kunnen dvd's branden.

Aangezien er op http://www.toshiba.nl/laptops/satellite/c850/satellite-c850-1kw/ de schrijfsnelheid staat vermeld weet ik haast zeker dat het met deze laptop mogelijk moet zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
Dit zijn de opties die deze laptop heeft volgens de bron, DVD-ROM is alleen het lezen, de overige DVD aanduidingen zijn verschillende formaten en soorten DVD's met de functies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. Maar op de regel daaronder staat de schrijfsnelheid. Volgens mij kun je hieruit concluderen dat de laptop ook de mogelijkheid om een DVD te branden heeft.