FaceTime probleem: 3x Wachtwoord veranderd, werkt nog steeds niet. Melding: Uw wachtwoord en/of gebruikersnaam zijn niet correct?

Ik heb al 3x me wachtwoord veranderd op FaceTime. Maar hij doet het nog steeds niet. Hij geeft melding; incorrect wachtwoord en/of gebruikersnaam. Ik word er helemaal gek van, iemand idee? Please help me, anders kan ik geen contact meer hebben met iemand die net is verhuisd ):.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Neem aan dat je een google account aan toestel gekoppeld hebt, je kan proberen dit via het net proberen bij je contacten te komen