Laptop zegt de accu niet meer te kunnen vinden. Iets aan te doen of gewoon stuk?

Telkens wanneer ik mijn laptop nu loskoppel van de lader valt hij meteen uit en zegt hij dat hij geen accu kan vinden. Het is een EasyNote van Packard Bell. Weet iemand hoe je dit misschien nog kan maken, of is het gewoon afgelopen met de accu ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (3)

ga daar gewoon maar vanuit
Er aan prutsen kan meer schade veroorzaken dan je lief is
gewoon een ander accu
capthavoc
10 jaar geleden
accu is dan kapot, ik had het zelfde heb nu nieuwe accu en andere lader en hij doet het prima!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou kunnen dat uw accu slecht contact maakt met uw laptop.
Haal er hem eens uit en kuis de contacten eens met bv een contact cleaner zoals Contact 61 of Tix Electric, zeker geen Contact 60 want dat gaat oxideren na een tijdje.
Als dat niet lukt is ie inderdaad prak en is vervangen de enige oplossing.