Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom reageert mijn toetsenbord zo raar?

nieuwe laptop en opeens reageert het toetsenbord anders dan wat ik intyp bv y springt ie naar een nieuw tabblad van google chroome. Toets ik U dan typt ie 3 letters...kan nog niet meer inloggen op mijn nieuwe laptop want gebruikersnaam pakt ie niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien een toets blijven vastzitten? Toets elke toets eens in terwijl de laptop uitstaat.

Bestaat het probleem dan nog steeds dan kan 't wel eens gebeuren (afhankelijk van hoe het toetsenbord zijn signalen intern doorgeeft) dat het mobo ontladen moet worden.

Dit doe je als volgt:
1. Haal de laptop van de netspanning en verwijder de accu.
2. Hou de powertoets een minuut lang ingedrukt.
3. Stop accu terug en zet de laptop weer aan.

Nog geen succes?
Probeer dan eerst contact op te nemen via de supportpage van de fabrikant van je laptop. Misschien hebben zij nog wel een idee. Als het werkt is dat alleszins beter dan de laptop opsturen voor garantie: je bent 'm dan waarschijnlijk wel een tijdje kwijt en wie weet in wat voor staat krijg je 'm terug (jammer genoeg al meegemaakt).

Veel geluk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding