Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand een goedkope laptop die veel opslagcapaciteit(harde schijf) heeft en die ik op de 12v aansluiting van mijn auto kan aansluiten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
900

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Is het misschien slim,om gewoon een laptop naar je zin te kopen en een aparte adaptor voor in de auto?

Zie onderstaande links

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb vorig jaar een hele goeie tweedehands laptop gekocht voor maar 400 euro, deze heb ik via marktplaats gekocht. Dan hoef je niet al teveel geld te besteden aan een goede laptop. En ja dan zou ik gewoon zoals hiervoor al is gezegd gewoon een adapter kopen, die kan je denk ik wel bij de dixons of dynabyte vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor vrijwel iedere laptop is een (universele) auto adapter te krijgen. Dus dat mag je probleem niet zijn en kan je je dus concentreren op het vinden van een laptop met veel opslag voor niet al te veel geld. Nou weet ik natuurlijk niet wat je er allemaal mee wil doen, en wat je veel opslag noemt. Maar de gemiddelde netbook is redelijk betaalbaar en die hebben toch ook harddisken van 150GB en meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt ook gewoon een adapter kopen van 12v naar een stekkerblok kun je elke laptop aanlsuiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding