Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er aan de hand als er onderin het scherm een witte gloed te zien is (monitor/tv)?

ik heb een demo model monitor tv gekocht met garantie. de met digitenne geinstalleerd hebbende zie ik bij donker beeld onderin het scherm een witte gloed (onderaan in het midden zo'n 5 bij 10 cm in een half rondje) bij kleur niet of midender, de pixels zijn dus niet dood.

wat is er mis, is het te verhelpen of moet ik het scherm gelijk terugsturen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
850
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal er niet mee gaan zitten rommelen en direct terugsturen. Wellicht bestaat de kans anders dat de voorwaarden stellen dat er niet zelf mag worden geknutseld hieraan. En das misschien de garantie vervalt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer of alle kabels op alle plekken goed, echt GOED, zijn aangesloten. Nog steeds het geval? Zoek een aardige buurtbewoner die nog tv met de kabel heeft, of je moet het zelf nog hebben, en probeer het daar mee. Bestaat het probleem nog steeds? Neem contact op met verkoper/fabrikant.
Het kan zijn dat de digitenne onjuist is geïnstalleerd of dat er een aantal dode pixels in zitten.
Stopt het na aansluiting kabel-tv? Digitenne ding kapot.
Gaat door na aansluiting kabel-tv? Pixels kapot (komt erg vaak voor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het product van in het begin niet voldoet,zeker als het onder garantie is,zou ik het zeker terugsturen(voorzien van de nodige uitleg).
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding