Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb onlangs een nieuwe toetsenbord gekocht, maar heb veel moeite met de aanpassing erna, is dit normaal?

had altijd een standaard toetsenbord, met redelijke lage toetsen, ben nu overgestapt op een Logitech G510, en de toetsen zijn hoog, meer uit elkaar en er zijn veel meer toetsen erbij, waardoor ik tijdens het gamen steeds mijn vingers op de verkeerde toetsen zet.. went dit? of is dit een blijvende probleem

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had hetZelfde met dit toetsenbord, je went er redelijk snel aan. Dan merk je ook pas goed hoe heerlijk dat typt. Probeer dan maar eens te typen op een laptop . dat typt vaak minder lekker.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dat went. toen ik bijv een nieuwe laptop kocht, kon ik aanvankelijk ook niet meer blind typen, terwijl ik dat op mijn oude laptop wel kon. na een week was ik aan de nieuwe computer gewend en ging het allemaal weer zonder er bij na te hoeven denken. het zal bij jou naar alle waarschijnlijk niet anders gaan.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Went, in het begin is even wennen aan de nieuwe positie, maar na een paar weken merk je het amper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding