Hoe lang houd mijn MacBook batterij vol? (zie descriptie) ;)

Dus ik ga binnenkort naar disney land parijs op 26 december.
Ik ga met de auto.
Ik heb een MacBook 13" (die zogezegd 10 uur batterij heeft,maar wij weten wel beter.. :D).
Ik wil in de auto mijn dvd-box van "The Simpsons" bekijken.
Maar hoelang moet ik mijn MacBook opladen om 4uur non stop dvd's te kijken?(Als ie het kan, ik ben ervan overtuigt als ze al beweren 10 uur batterij te hebben).
Hey, Bedankt ! :D,
Mvg,
James

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het er iets mee te maken zou hebben.
-Het is de laatste nieuwe generatie.
-Een gewone MacBook dus geen Pro,Air ofzo :D.
-OSX(Snow Leopard),(Niet Lion,eigenlijk de nieuwste hardware niet software).

Mvg,:D,
James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Laad je batterij op tot 100% en dan kun je zeker 4 uurtjes simpsons kijken. Onthoud dat je je bluetooth en wifi uitzet en zorg ervoor dat er geen sticks of andere dingen aan je usb poorten hangen. Dan gebruik je zo min mogelijk energie :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet daarbij de schermhelderheid niet te hoog, dan moet je een heel eind komen.
Organiseer eventueel een
12Volt lader of
een 12/220 omvormer (campingwinkel, conrad.nl)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga namelijk slapen in een hotel.
In de dag kan ik mijn MacBook wel opladen.
Als ik alles uitzet, en volle schermhelderheid(ik kan niet tegen lagere helderheden..).
Kan ik het dan nog maken??
En @modriouch ik heb altijd me bluetooth en wifi aangelaten (ik ben dom zeg xD)..
dan haal ik het dus?
en wat ik zei over 10 uur batterij, is dit echt? ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee 10 uur is alleen onder de meest perfecte omstandigheden dus zwart scherm op de laagste helderheid en verder helemaal niks mee doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als Apple zegt dat t 10 uur is dan is t 10 uur in perfecte omstandigheden. Je zou kunnen rekenen op een veilige 5 uurtjes. Dat moet ie zowiezo halen. Zet alle onnodige dingen uit en sluit alle onnodige apps af. Dan moet je het wel horen hoor :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D

Andere antwoorden (1)

kijk voor een omvormer
plug hem in de sigarettenaansteker en je kan de wereld rond
Bronnen: