Waar kan ik ram geheugen voor een asus pk5 pro moederbord kopen?

Heb nu 2x 1 gb
Maar is beetje weinig waar koop ik extra ram geheugen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Volgens de specificaties van uw moederbord zouden deze passen en werken.
U kunt tot 8gb upgraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Specificaties van uw moederbord qua geheugen:

4 x DIMM, max. 8GB, DDR2 1066*/800/667 MHz, non-ECC, ongebufferd geheugen
Dual-channel geheugenarchitectuur
* De chipset ondersteunt officieel de geheugenfrequentie tot DDR2 800MHz. Getuned door ASUS Super Memspeed Technologie, biedt dit moederbord native ondersteuning tot DDR2 1066MHz

Op uw moederbord kan in totaal 4 geheugenkaarten worden geplaatst. Je kunt die 2 laten zitten en 2 nieuwe geheugenkaarten erbij kopen.

Let bij het kopen van nieuwe geheugenkaarten wel op dat de kaarten wel DDR2 zijn, anders past het niet op de moederbord.