monitor doet het niet als pc scherm, wel als tv, hoe los ik dit op?

als tv doet i t wel, als pc niet, alleen zwart scherm en lampje van power gaat wel aan..?? wat is hier het probleem? als je meer info nodig hebt vraag maar..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Informatie..... Merken, verbindingen, kabels, instellingen, wie, wat ,waar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met welke kabel heb je de monitor op de pc aan gesloten?
Werkt een andere monitor wel?

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk moet je hem op het juiste av kanaal zetten waar de pc op is aangesloten hoe heb je je pc er op aangesloten? Via hdmi kabel? Is het een tv die je ook als monitor wilt gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals de vorige reactie zegt dit klopt maar het zou ook kunnen zijn dat er een defect is tussen je monitor en je scherm ik heb dit ook als een voorgehad bij een laptop scherm was defect dan kun je ofwel een nieuwe laptop kopen of enkel een nieuw scherm kopen en aansluiten met een kabel het is te zien wat je hebt computer of laptop?