Hoe kan ik gratis games krijgen bij aanschaf van mijn videokaart?

Ik heb net een MSi gtx 670 aangeschaft. Ergens had ik gelezen dat je er 150 euro aan punten bijkreeg om uit te geven als microtransactie in een paar games. Ook zou er metro last night bijzitten.

Jammergenoeg zitten deze bij mij niet in de doos maar is er een manier om, doormiddel deze te activeren ofzo op de site, deze games toch te kunnen verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je krijgt gratis games als je de videokaart met doos, drivers, handleiding etc. in een winkel koopt. Je krijgt geen gratis games als een oem-versie (Original equipment manufacturer) van de kaart koopt. Die is dan vaak wel goedkoper. Ik denk dat jij een oem-versie hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, dat is rot :/ Had ik eigenlijk wel kunnen weten. Thx for je antwoord!