is dit een goede grafische kaart om minecraft mee te spelen en op te nemen ?

dit is de grafische kaart :
nVidia GTX 650 ti (1024MB GDDR5 | DX 11)

Toegevoegd na 2 uur:
geheugen: 8GB DDR3 1333Mhz 2x 4GB (Dual Channel)
processor: AMD Trinity A6 5400K (2x 3600 MHz) Dual Core
zo goed ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ja dat is een goede kaart, zeker voor minecraft. Maar om minecraft goed te kunnen spelen/opnemen is vooral een goede processor en genoeg RAM-geheugen belangrijk, dus als je die even kan noemen kan ik zien of het opnemen goed zal lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb ze erbij gezet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt een sterke APU genomen met een goede videokaart, geen slim idee dus. Ook is het maar een dualcore en kan je daar problemen mee krijgen. Ik heb ook al je andere vraag beantwoord, kijk daar maar even naar. Ik ben altijd bereid met dit soort dingen te helpen.
Voor Minecraft zul je niet veel processorkracht nodig hebben, uit eigen ervaring weet ik dat RAM het belangrijkst is, en daar heb je voldoende van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Processorkracht is belangrijker dan RAM geheugen, het maakt echt niks uit of je nu 4gb of 16gb RAM hebt, maar wel of je een 2Ghz dualcore of een 3.5 Ghz quadcore hebt hoor. En dat weet ik uit MIJN eigen ervaring ;)
De 650 Ti is inderdaad een prima kaart voor Minecraft. Maar gezien het vaak kleine prijsverschil is misschien een 660 de betere koop.

Heb je overigens geprobeerd om Minecraft op de onboard GPU te laten lopen? De A6 5400K heeft een best goede interne GPU, en zou Minecraft moeten kunnen runnen.