Gaat 3D wanneer je een HDMI naar duallink DVI adapter gebruikt?

Ik heb een BenQ XL2420t, een goede monitor die 3D ondersteund. Jammer genoeg wist ik dan hij enkel 3D ondersteund over duallink DVI en niet over HDMi 1.4. Toch zou ik graag eens mijn PS3 in 3D willen zien en ik vond ene adaptertje op internet die je HDMI naar DVI omzet.

Is het dus mogelijk om met dit adaptertje wel in 3D te kijken met mijn PS3/blurayspeler?

mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De HDMI-interface van de BenQ XL2420t is sowieso niet in staat om 3D door te geven. Dus het gaat helaas nooit werken. Je kan wel gewoon het normale beeld van je PS3 weergeven op die manier. Maar omdat je die 120 Hz-capaciteit nodig hebt werkt dit dus niet.

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/benq_xl2420t.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, jammer, bedankt voor je antwoord.