Waarom werkt mijn geluid van mijn laptop niet?

"Als ik over het geluid-icoontje sta, komt er te staan: 'Geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd' Ik heb al geprobeerd nieuwe drivers te downloaden, opnieuw op te starten, via apparaatbeheer alles te verwijderen, Windows Audio, van automatisch op handmatig zetten, maar niets werkt. Ik heb ook van alles van Realtek geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet (Maar Realtek zorgt wel voor de audio in mijn pc)
Mijn laptop: (via Speccy)
Besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium 32-bit SP1
Processor
Intel Pentium T4200 @ 2.00GHz 48 °C
Penryn 45nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 398 MHz (6-6-6-18)
Moederbord
TOSHIBA Portable PC (CPU) 58 °C
Grafisch
Algemeen PnP-beeldscherm (1280x800@60Hz)
ATI Mobility Radeon HD 3400 Series (Toshiba)
Harde schijven
233GB Western Digital WDC WD2500BEVS-26VAT0 (SATA) 45 °C
Optische schijven
DTSOFT Virtual CdRom Device
MATSHITA DVD-RAM UJ880AS
Geluid
Realtek High Definition Audio (<- het staat er dus wel)

Weet iemand wat ik moet doen?"

Weet jij het antwoord?

/2500

U kan wel alle drivers aan boord hebben maar staan die wel actief ? Zie eens bij Configuratiescherm\Hardware en geluiden. Toegevoegd na 1 uur: Staat uw geluid wel ingeschakeld ? Staat het niet op mute ? Op de nieuwe afbeelding kan u zien dat bij mij mijn audio driver om max volume staat en actief maar u kan ookzien dat systeem geluiden op max staan maar op mute !

Heb hier hetzelfde met de toshiba laptop gehad. Download "Driver Easy" installeer het en laat het updaten. Start het programma en laat 'm scannen. Dan zal hij aangeven welke"realtek" driver hij mist en deze kan je downloaden en meteen installeren.

Het kan zijn dat je een intel chip driver mist ??? als je drivers search er op hebt staan kijk dan even of je een intel chipset driver ziet installeer deze dan en reboot kijk of je geluid werkt zo niet probeer dan nog eens te scannen met driver search voor nieuwe drivers

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100