is er een all in one computer met touchscreen en waar ik gewoon analoge tv op kan kijken?

gewoon analoge tv met een coax kabel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik kwam deze tegen:
http://compreviews.about.com/od/allinonepcs/gr/TouchSmartIQ804.htm

Toegevoegd na 4 minuten:
Artikel is uit 2008, analoge tv is ook niet echt meer van nu, ik zal even verder kijken of er een modernere all in one pc met een analoge tv tuner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Wel knap gevonden, maar het was een model voor de Noord Amerikaanse markt en doet dus alleen NTSC en geen PAL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad, daar zit je dan ook nog mee... Op tweakers pricewatch kwam ik uit op 2 modellen met tv maar ik vraag me af of dat ook analoog is...
http://tweakers.net/categorie/713/desktops/producten/#filter:TYy_CoAgGAff5Tc7-OVffIC2niAcQhwECdFoCd89o8Xp4DjuQakpxC2dcJyhlRjWlK9YG9wDslx-vI8Mt0MpoeA7A2kykxeWCAxaKDsgSfCBIfkfk1nmWI6n772_
Wellicht is de Asus ET2410INTS iets voor je. Deze all-in-one-pc heeft een hybride tv-tuner, dus zowel digitaal als analoog.

"Kijk wanneer u maar wilt direct TV, zodra u daar zin in hebt. De ET2410-serie speelt video af op echte 1080p resolutie en is voorzien van een ingebouwde hybride digitale/analoge TV-tuner. Dit maakt het een ideale TV-vervanger. U kunt zelfs een tweede scherm aansluiten via HDMI-uit."

Redactie Kieskeurig.nl