Het scrollwiel van mijn nieuwe muis begint na de eerste week wat stroever te worden, enig idee wat ik hieraan kan doen?

Ik heb laatst een logitech g7000 gaming mouse gekocht. En in het begin scrollde hij zo soepel dat hij af en toe een hele pagina een één zwiep afging. Maar na de eerste week voel ik dat hij iets stroever word en voel ik de tussenstappen van het scrollen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Pieter2011
11 jaar geleden
Via Start > Configuratiescherm > Muis > Wheel kun je scrollsnelheid veranderen.

Antwoorden (4)

Muis openschroeven en viezigheid verwijderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een draadloze muis, kijk eens naar de status van de batterij. Vermoedelijk moeten ze worden geladen/vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terug naar winkel gaan, ruilen voor een goede!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal het ongetwijfeld getest hebben...maar ik moet het toch zeggen.

Ik heb de Logitech G500. Daar zit bij het scrollwheel een knopje. Als ik dit knopje indruk veranderd de manier van scrollen, soepel of in "etappes".

Had je dat al gecontroleerd?
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus DAAR is dat knopje voor!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
dit zou ik ironisch op kunnen vatten...is het ook zo bedoeld? ;-)