Is dit een goeie pc om de nieuwe spellen te spelen?

De hardware bestaat uit:
Met deze pc wil ik graag ongeveer 5 jaar voor uit met de nieuwste games in hoge resolutie.
Overigens zet ik er mijn oude 1tb HDD bij die ik dan zelf heb.

Corsair Carbide 300R Window
GIGABYTE GA-990FXA-UD3
AMD FX-8150 ( 8x 3600 Mhz ) Octocore
De Processor Overclocken
Corsair Hydro Series H60 (Waterkoeling)
8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Corsair Vengeance - Dual Channel - heatsink)
AMD Radeon HD 7970 (3072 MB GDDR5 - DX 11)
Onboard audio 7.1
128GB Solid State Drive (Samsung 840-PRO-serie 128GB)
Gigabit LAN (100/1000 mbit) aansluiting
DVD-RW Dual Layer Brander
OCZ ModXStream Pro 700W 80+ (Modulair, Stille 135mm fan )
All in One Cardreader + USB aansluiting
Standaard 2 jaar Carry-in Garantie

Prijs van de PC: 1299.-

Vinden jullie dit goed genoeg of zou ik hem moeten aanpassen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Op zich een prima configuratie. Alleen onder de AMD-processoren wordt de FX-8350 geprezen om de gameprestaties. Aangezien maar rond de 15-20 Euro duurder is, is dat wellicht een betere optie om te kiezen ipv de 8150 die je nu neemt.

En als je dit bedrag uitgeeft aan een PC, zou ik ook gewoon voor een losse geluidskaart gaan. Zelfs de goedkoopste Xonar zal de onboard Realtek met gemak verslaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bron voor de AMD FX-8350 gamingprestaties:
http://www.youtube.com/watch?v=eu8Sekdb-IE
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Misschien moet je in de komende 5 jaar je RAM upgraden naar 12 of 16 GB, maar voor de rest zit je wel gebakken. Heb zelf een Quad-core 2,66 Ghz, 4GB Ram, Radeon HD 5770 1GB en draai spellen als Assassin's Creed 3 op bijna de hoogste settings, werkt perfect.