Is de AMD Athlon II x4 620 processor geschikt om mee te gamen in samenwerking met een goede videokaart?

Ik namelijk een computer met deze processor en heb nu de AMD Radeon HD 4650 videokaart. Veel games laggen op de hoogste settings. Ik zit er over te denken om de Radeon HD 7770 te kopen en in mijn computer te doen. Is dit voldoende om alle games op de hoogste settings te kunnen spelen?

mvg
Stefan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee maar dat kan ook niet met de snelste i5/i7 en een 7770. Een 7770 is verder prima met een x4 620 dus dat is geen probleem.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je zal de meeste games dan op een stand lager zonder AA kunnen spelen.

Onder de 30fps wordt al snel als onspeelbaar bestempeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik kan zonder problemen de Radeon HD 7770 in mijn computer zetten en dan de games op de hoogste kwaliteit spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem erin doen en het zal een flinke verbetering zijn, maar de hoogste settings ga je niet halen, maar dat haal ik ook niet met een i5 en een 7850 in sommige spellen. The Witcher 2 bijvoorbeeld blijft altijd zwaar. Of Metro 2033.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de resolutie op het hoogst?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien als je een naam van een spel geeft en de resolutie van je scherm dat ik wat kan zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Far Cry 3
1920x1080 en zit er ook een verschil qua prestaties tussen de kaart met 1 gigabyte en de kaart met 2 gigabyte?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gok ik High ipv very High of Ultra. Ik kan op very high spelen met 1920x1200. 7850/i5 en dan heb ik zo'n 40fps. Op 60fps is het wel zichtbaar soepeler dan moet ik naar medium. Dus het ligt er ook aan wat je prettig vindt qua fps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/2849/3/far-cry-3-welke-hardware-heb-je-nodig-amd-vs-nvidia.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de 7770 zal net wat zwakker zijn dan de 6850.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zijn er nog andere kaarten van zo'n 100 euro die de games wel op de hoogste settings kan draaien en in mijn computer kan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog even rondgekeken en een vriend van mij heeft de EVGA GTX 650,1GB. Past deze ook in mijn computer en hoe zijn de prestaties?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Past ook, prestaties gelijk of minder. Heel soms iets beter http://www.anandtech.com/bench/Product/681?vs=536
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er een kaart was voor 100 euro die betere prestaties zou leveren zou niemand een 7770 of 650 meer kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dan ga ik maar voor de 7770. Heel erg bedankt voor je reacties! Ga er zeker wat aan hebben.:D mvg