waarom klinkt mijn muziek op pc hol?

Al een tijdje problemen met muziek op de pc. Op oude pc klonk alles bibberig en sloom/traag als ik op fb of youtube iets luisterde. Heel vreemd. Alles wat eenmaal op de pc stond ging goed.

Nu nieuwe pc. Alles klinkt hol, alsof ik in een lege zaal sta.
Wat kan er aan de hand zijn? Iets met de boxen ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je bij de instellingen van je geluid gekeken ? Daar heb je namelijk bepaalde effecten en ik heb weleens perongeluk gehad dat deze aanstonden, gaf me een heel raar effect, alsof mijn boxen waren opgeblazen.

Het beste antwoord

Kijk even je equalizer instellingen na... misschien staat daar iets verkeerd ingesteld.