Ik ben opzoek naar een goedkope mediaplayer waar kan ik die vinden?

Ik wil de films er graag erop opslaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

http://www.marktplaats.nl/z/audio-tv-en-foto/mediaspelers/mediaplayer.html?query=mediaplayer&categoryId=2668
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overal. Kijk bijv. bij Tweakers in de pricewatch:
http://tweakers.net/categorie/655/mediaspelers/producten

Je moet vooral nadenken over hoe je hem wil gebruiken. Wil je een geluidssysteem kunnen aansluiten, wil je kunnen downloaden op het apparaat, wil je streamen vanaf een NAS of computer, wil je een interne harde schijf kunnen hebben, wil je een mooi grafisch menu hebben, etc. etc.

Persoonlijk vind ik van de nieuwe mediaspelers de nieuwe Xtreamer TV interessant. Goedkoop ding van iets over de 100 euro, met een Sigma-chip aan boort, wat een betere chip is dan de goedkopere Realtek-chips waar de meesten voor kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de mediamarkt is een vrij goedkope winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een popcorn a-110.

Op marktplaats , kost rond de 50e.

Speelt alles af HD mp3 enz,