Wat is een goede cpu koeler, voor max 85 euro?

Ik ben opzoek naar een goede CPU koeler voor mijn Intel core I5 3570K, maar aangezien er zo belachelijk veel fans zijn, zie ik door de bomen het bos niet meer.

Op dit moment heb ik zitten kijken naar de:

Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition
Thermalright Venomous X
Cooler Master Hyper TX3 Evo
Noctua NH-D14
.....

De fan moet goed koelen en bij overclocken op 4.5 GHz lagere temperaturen tonen dan 70 graden Celsius.. Het gaat hier dus echt vooral om de koelprestaties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik vind deze wel goed: be quiet Dark Rock Pro 2
Deze is wel vrij groot maar komt zeer goed uit de bus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi! Ik had de knoop doorgehakt bij deze koeler, fijn dat het bevestigd wordt dat deze goed is.