Heeft iemand hier ervaring met dane-elec usb sticks?

Ik heb gister deze usb stick gekocht

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/DANE-ELEC-Capless-v2-64GB,10259,350591,283117.html

als backup voor mijn itunes bestanden, nou ben ik wat gaan googlen naar reviews, maar kon van dit specifieke model weinig reviews vinden. wel van andere usb sticks van dane-elec maar die waren erg negatief.

de stick is uit de verpakking dus ruilen is geen optie, maar als de usb stick onbetrouwbaar is koop ik liever een andere.

uiteraard had ik beter eerst de reviews kunnen checken maar het was een impulsaankoop.

heeft iemand ervaring met dit merk usb sticks?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze stick heb ik geen ervaring,
maar ik zou niet weten wat er mis aan is.

Het beste antwoord

Dezelfde USB stick wordt door Duracell verkocht in een Duracell jasje. De reviews op Amazon geven een goed cijfer: 4,5 uit 5. Niet slecht dus. De snelheid van hun 32GB stick was best redelijk, en de 64GB met read speed van 17Mb/s en write speed van 10Mb/s is ook niet slecht voor USB2.0.

Dane Elec heeft altijd een goede prijs kwaliteit verhouding met hun sticks, en dat is een afweging die iedereen moet maken voordat je iets koopt.
Als je het echt niet vertrouwt, gebruik hem dan alleen voor muziek of films en koop een ander. Maar laat ik je uit eigen ervaring vertellen dat ik zelfs met Kingston (levenslange garantie) mijn foto's en andere onvervangbare bestanden ben kwijtgeraakt door een hardware defect. Daar heb je dan ook weinig aan als de fabrikant alleen een vervanger stuurt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je antwoord. Als de kwaliteit gewoon ok is kan ik mijn muziek er indd gewoon opzetten.