welke kabel heb je nodig om een ietwat verouderde computer met een nieuwe samsung smart tv te koppelen?

Ik wil graag spellen spelen vanaf mijn laptop maar het kunnen zien op mijn tv. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
10 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor aansluitingen op pc zitten ,zit er een externe vga poort op ?
zit deze ook op de smart tv ?
voor geluid kan je dan misschien een jack - jack kabel gebruiken ? maakt desnoods even een foto van de aansluitingen ? van zowel de tv als de pc
dan zien we wat kan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of typenummer tv en laptop.

Het beste antwoord

Je kan een vga naar scart kabel kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou ik niet te snel zeggen...veel moderne tv's hebben al geen scart aansluiting meer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De twee Samsung smart tv's die ik net bekeek wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als de vraagsteller ons verteld welke aansluitingen hij heeft dan kunnen we pas een echt antwoord geven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en als er inderdaad geen scart opzit kan een vga naar hdmi ook nog
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vga hdmi is het handigste,
Allemaal bedankt voor deze antwoorden
Met jullie adviesen heb ik de vga hdmi kabel besteld
Nogmaals bedankt
Nu nog hopen dat ie werkt, :-P