Wat is qua specificaties de beste 14 inch laptop van nu? rond de 800 euro

Ik gebruik de laptop voor school. Maar ik bewerk daarnaast ook veel video's via windows live movie maker. Dit was op mijn oude laptop te zwaar.
Waar moet ik vooral op letten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je moet op de hoeveelheid werkgeheugen letten, voor video's is 6 of 8gb ruim genoeg. Je moet ook letten op de videokaart. Zoek naar specificaties en op reviews. Het ligt er ook aan of je full hd films bewerkt of gewoon video's van een normale camera.
Maar je kan, als je video's bewerkt, echt beter een vaste computer kopen.