Videokaart extern aansluiten aan laptop, waar zijn die spullen te koop?

Je hebt een apparaat waardoor je een videokaart kan aansluiten op je laptop, maar waar is dit te koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Vergeet het maar. Ik zeg altijd tegen klanten die dat willen: Had je maar meteen een betere laptop moeten kopen (ipv zo'n mediamarkt aanbieding!)

Er zijn wel wat probeersels maar niks wat betaalbaar is of goed werkt.

Dus dat word nieuwe laptop kopen als je wilt gamen op dat ding...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eeh, waar wil je die apparatuur dan op aansluiten ?????

Nee vergeet dat maar
Er zijn wel probeersels geweest maar deze zijn zeker niet mainstream dus duur, als ze nog te krijgen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
let vooral op de datum van het artikel ;/

Toegevoegd na 6 minuten:
geef de hoop niet op ;)
deze vond ik maar let op vista das wel erg oud

Toegevoegd na 15 minuten:
en maar 256 mb dus tja eeh waarschijnlijk niet genoeg
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeh, waar wil je die apparatuur dan op aansluiten ? Thundelbolt: http://www.slashgear.com/lucid-thunderbolt-external-gpu-demoed-for-undeniable-ultrabook-gaming-boost-11246826/