Kan je met deze pc een beetje gamen?

Ik wil graag een computer kopen die niet te duur is. (graag niet onder de €500) Ik zat wat op internet te zoeken en toen vond ik de site http://www.pc-samenstellen.nl. Op die site staat een computer voor €219. Het gaat om deze computer: http://pc-samenstellen.nl/goedkope-starters-computer?tab=configuratie#samenstellen

Ik heb er aan toegevoegd:
8 GB werkgeheugen en de AMD HD 7750 1GB grafische kaart.

Dan zit ik op een totaalprijs van €369.

Nou is mijn vraag:
Kan je met deze pc een beetje gamen?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Een videokaart die snel is is erg leuk in combinatie met een snelle processor.

Wil je een pc waarmee je goed kunt gamen kun je er beter ook een wat rappere processor in zetten.
1.6 Ghz dual core is niet veel, voor het mooie zul je toch over de 2,5 Ghz heen moeten met een flink cache geheugen. dit zal je meer helpen dan van 4 Gb geheugen naar de 8Gb gaan.

Tevens moet je er ook rekening houden dat deze prijs zonder besturingssysteem is, je zult hem dus zelf moeten installeren.

Met elke computer van nu kun je een beetje gamen, de grote vraag is "welke games wil je spelen?". kijk daar eerst eens naar, dan weet je wat je nodig hebt.