Welke grafischekaart haalt het meeste fps met battlefield 3?

Hij moet onder de 150 euro zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar niet alle graka's halen dat op ultra en een reso van 2560x1600.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast zijn er tegenwoordig 120hz(fps) schermen.

Het beste antwoord

Nvidia 650ti of AMD Radeon 7850, laatstgenoemde is echter iets duurder dan 150.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het verschil tussen de twee is in BF3 heel klein, bij andere spellen is het verschil veel groter ten faveure van de 7850:

http://www.anandtech.com/show/6359/the-nvidia-geforce-gtx-650-ti-review/15