Hoogstwaarschijnlijk niet want je laptop heeft geen VGA-uitgang. Je kan wel als je laptop een S-video uitgang hebt deze koppelen aan je PC, mits je PC een S-video (TV-kaart) heeft. Resultaat is niet om blij van te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een laptop heeft meestal wél een VGA uitgang om bijvoorbeeld een beamer aan te sluiten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Freek heeft de vraag sowieso precies verkeerd om opgevat. De vraag is videokaart desktop>laptop scherm, niet videokaart laptop(>PC tv kaart>)PC monitor.
Het is niet zonder meer mogelijk om het beeld van een computer op het scherm van een laptop te krijgen, de laptop heeft wel beelduitgangen zoals VGA HDMI en S-video, maar geen ingangen om het scherm aan te sturen. Het beeld van de laptop kun je wel op de computermonitor krijgen door de VGA kabel van de monitor in de VGA aansluiting van de laptop te steken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Het is volgens mij wel mogelijk, maar dan moet je echt een rare kunstgreep uithalen. Niet voor mensen die de vraag überhaupt stellen. Laptop openschroeven, interne DVI connector ontkoppelen, DVI->interne DVI kabel kopen of maken en dan hopen dat het werkt. Ik weet niet eens of het in de praktijk werkt maar in theorie kan het (maar in theorie kan dan ook alles :D ).
Hoewel je een interne monitor van een laptop niet rechtstreeks kan koppelen aan een computer zou je wel met een programmaatje e.e.a. kunnen emuleren.

Denk aan bijvoorbeeld 'remote desktop' of 'logmein' waarmee je kan meekijken op een andere computer die je koppelt.
Dit is onwerkbaar met bijvoorbeeld spelletjes maar redelijk te doen wanneer je bijvoorbeeld een briefje moet tikken of een excel bestand bijwerkt.
11 jaar geleden
ja dat kan als je latop een hdmi aansluiting heeft voor je videokaart dan kun je met die kabel aan je pc aansluiten dan moet je na configigatiescherm dan beeldinstellingen dan moet het daar aangegeven staan beeld 1 en beeld 2