Mijn grafische kaart Geforce 9600 GT is na een driver update gecrasht. Ik heb alleen beeld via een VGA kabel. Kan ik mijn kaart resetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Gewoon alle drivers eraf halen met ccleaner even je register en temp bestand schoonmaken, en in windows apperaat beheer even kijken of hij hem wel ziet, zoniet kan je altijd even je pc uitdoen, kaart eruit pc opstarten dan weer uit en je kaart erin dan moet hij hem weer zien en dan de goede drivers installeren , vaak crashed een kaart vanwege niet goede drivers en anders na een vorige driver versie gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De driver staat niet op de kaart maar op je pc. PC opnieuw installeren is dus een optie als je dat er voor over hebt,