Kan iemand mij uit leggen wat PLL-Voltage is en wanneer je het moet verhogen? ik had gehoord ergens rond de 180BLCK. Maar hoe veel k t moet verhogen

Ik heb een i3 550 @ 3,2Ghz overclocked naar 4,2Ghz (stabiel) 1,68 Cpu voltage.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die vraag kun je het beste bij de makers van de chip leggen, Intel dus. Het beste is als je het gewoon op stock laat draaien, maar ik zal niet hoger gaan zitten dan 1,7v want dat zorgt (bij mijn intel chip in ieder geval) voor instabiliteit.