Is er een ps2 adapter voor een ouder keybord naar USB ? Voor de muis is die er al

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ja die is er,dat is de zwarte.weet niet hoeveel usb poorten je nog over heb, maar er bestaat ook een omvormer met 2 ps2 naar naar 1 usb poort. Zie link. Op allekabels.nl hebben ze ook de losse ps2 naar usb voor toetsenbord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijft de vraag waarom je in hemelsnaam nog geld wil investeren in ruig verouderde techniek!

Toegevoegd na 1 minuut:
Een USB toetsenbord kost 3,95 bij de dirk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die zijn er. In Nederland kost zoiets soms 24 euro. In Amerika kosten ze (MET verzending) nog geen 7 euro. Ikzelf heb onlangs een brandnieuw toetsenbord van IBM gekocht die nu 28 jaar oud is uit een vergeten voorraad. Er is geen beter toetsenbord dan een "click key" toetsenbord. Hier kan je de adapter kopen: http://www.clickykeyboards.com/ , veel plezier ermee!

Toegevoegd na 21 uur:
Een aanvulling:

Als je een mechanisch toetsenbord wilt samenstellen moet je hier zijn:

http://pckeyboard.com/

Die andere is voor de ps2 adapter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens. Maar klik op de URL en je kan zelf je toetsenbord samenstellen: met of zonder Win key en met of zonder "moderne" functie toetsen. En dat geluid; tsja je moet er van houden, maar als je veel typt, is de aanslag erg prettig. En over smaak valt niet te twisten.
Ik heb nu 4 moderne toetsenborden in hun originele verpakking die stof staan te vergaren. Zelfs mijn vrouw is overgestap op een mechanisch toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had beter DEZE link kunnen geven: http://www.clickykeyboards.com/index.cfm/fa/categories.main/parentcat/11298 Bovenaan staat de adapter. Is trouwens duurder geworden, helaas. Maar het werkt als een trein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een aanvulling: Als je een mechanisch toetsenbord wilt samenstellen moet je hier zijn: http://pckeyboard.com/ Die andere is voor de ps2 adapter