Waar kan ik een externe iHas brander kopen?

Om me 360 games te branden heb ik een iHas LiteOn dvd-brander nodig. Maar ik heb alleen maar een Laptop, dus weet iemand waar ik eventueel een externe iHas LiteOn brander kan kopen om m'n 360 games mee te branden?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Hier bijvoorbeeld: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=cebl6d&channel_code=57&&product_code=45098852&&utm_source=hardware&
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een interne brander nemen en deze aansluiten met een sata naar usb kabel.