Wat zou voor mij een passende netbook zijn?

I.v.m. school overweeg ik al een jaar de aanschaf van een netbook. Te gebruiken voor voornamelijk internet, word, powerpoint. Mijn budget is 400 á 500 euro, maar schroom niet duurdere netbooks aan te prijzen. Ik heb nu echt binnenkort één nodig en kan mijn keuze niet maken.

Twijfel voornamelijk tussen een HP Pavillion en een Sony Vaio SVE1111****. Maar of dit de beste opties zijn weet ik uiteraard ook niet.

Ergens heb ik gelezen dat het karkas van de Sony niet erg sterk zou zijn.. Dit pleit niet voor hem, maar toch ben ik nog niet overtuigd van zijn ongeschiktheid en blijf ik twijfelen tussen de twee.

Wat raden jullie mij aan? Ik kan nu niet nog langer mijn beslissing uitstellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Voor de toepassingen waarvoor jij de laptop wilt gebruiken hoef je zeker niet meer dan €400 uit te geven. Acer heeft goede laptops voor een goede prijs. Misschien is dit iets voor jou: http://www.bobshop.nl/nl/computers/notebooks/acer/aspire-5349-b814g32mikk-notebook/p42652?ref=kieskeurig